استقبال فیس بوک از نظارت دولت آمریکا بر عملکرد آن

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، این شرکت به طور رسمی اعلام نموده که از آنالیز های کاخ سفید در زمینه رویه های این شرکت برای جمع آوری داده های مختلف کاربرانش استقبال می نماید.

استقبال فیس بوک از نظارت دولت آمریکا بر عملکرد آن

البته فیس بوک افزوده که انتظار دارد در واکنش به این اقدام داوطلبانه، تحقیقات دولت فدرال آمریکا در خصوص مجموعه ای از رسوایی های این شرکت در حوزه حریم شخصی متوقف گردد.

آنالیز ها نشان می دهد ممکن است تحقیقات یادشده منجر به جریمه چندمیلیارد دلاری فیس بوک توسط کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا گردد. فیس بوک همچنین میخواهد برای کاهش فشارها بر روی خود، محصولات و خدمات جدیدش را با دقت بیشتری مورد بازبینی و آنالیز قرار دهد، تصمیمات خود را مستندسازی کند و مانع از اقداماتی گردد که به نقض حریم شخصی کاربران این شبکه اجتماعی می انجامد.

از سوی دیگر فیس بوک وعده داده که در زمینه دسترسی اپلیکیشن های شرکت های ثالث به داده های شخصی کاربران تصمیمات سختگیرانه تری بگیرد. سواستفاده شرکت انگلیسی کمبریج آنالیتیکا از داده های خصوصی میلیون ها کاربر فیس بوک برای آنالیز امکان پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا یکی از رسوایی های مهم فیس بوک در یک سال اخیر بوده است.

گفته می گردد تصمیم گیران کلیدی فیس بوک از این پس ملزم می شوند تا به طور دقیق امور مربوط به حریم شخصی برنامه ها و ابزار مختلف این شبکه اجتماعی را کنترل نمایند و گزارش هایی در این زمینه به کمیسیون فدرال ارتباطات فدرال آمریکا تحویل دهند. همچنین آنها باید بدون تأخیر گزارش ها و اطلاعات مربوط به موارد نقض حریم شخصی شناسایی کشف شده را تحویل دولت دهند. در غیر این صورت با جریمه های سنگین روبرو می شوند.

مذاکرات دو طرف در این زمینه کماکان در جریان است و قرار است فیس بوک با نمایندگانی از دولت آمریکا در این زمینه مذاکره کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6801

به "استقبال فیس بوک از نظارت دولت آمریکا بر عملکرد آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال فیس بوک از نظارت دولت آمریکا بر عملکرد آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید