ارسال اتان پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی به مجتمع های پتروشیمی شروع شد

به گزارش بلاگ پو، مجری طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبی از شروع ارسال اتان تولیدی پالایشگاه این فاز به مجتمع های پتروشیمی منطقه ویژه مالی انرژی پارس اطلاع داد.

ارسال اتان پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی به مجتمع های پتروشیمی شروع شد

به گزارش خبرنگاران، پیغام معتمد اظهار کرد: خوشبختانه فراوری و ارسال پیوسته اتان پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی با توجه به بهره برداری از خط لوله انتقال اتان پالایشگاه های پارس 2، شروع شده است و یکی دیگر از محصولات ارزشمند این طرح با هدف بهره مندی در چرخه صنایع پایین دستی، به مجتمع های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی منتقل می گردد.

وی با اشاره به بهره برداری از واحد فراوری اتان فاز 13 پارس جنوبی در اواخر آذرماه سال جاری (25 آذرماه) و اتصال پالایشگاه این فاز به خط لوله انتقال اتان پارس 2 به مجتمع های پتروشیمی، اظهار کرد: باتوجه به آماده نبودن این خط لوله تا پیش از این، اتان فراوریی این طرح با هدف حفظ ارزش محصول فراوریی و جلوگیری از هدر رفت آن، به شبکه سراسری انتقال گاز تزریق می شد.

بر اساس اعلام شرکت نفت و گاز پارس، با بهره برداری کامل از واحدهای فراوری اتان فاز 13 پارس جنوبی، روزانه 2750 تن اتان فراوریی پالایشگاه این طرح به مجتمع های پتروشیمی ارسال خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4229

به "ارسال اتان پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی به مجتمع های پتروشیمی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال اتان پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی به مجتمع های پتروشیمی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید