احتمال فیلتر توییتر در روسیه

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران- یک مقام روسی اعلام نمود اگر توییتر به درخواست کشورش برای حذف محتوای مجرمانه عمل نکند، ظرف مدت یک ماه فیلتر خواهد شد.

احتمال فیلتر توییتر در روسیه

به گزارش خبرنگاران، مسکو هفته گذشته به تلافی امتناع توییتر از عمل به درخواست دولت روسیه برای حذف محتواهای تعیین، سرعت دسترسی به توییتر در داخل این کشور را کاهش داد.

توییتر در آن موقع نسبت به تاثیر اقدامات روسیه بر آزادی بیان ابراز نگرانی نموده و اظهارات مقامات روسیه را که مدعی هستند این پلتفرم برای اشاعه رفتارهای غیرقانونی مورد استفاده قرار می گیرد را رد نموده بود.

در اقدامی که تنشهای اخیر را شدت بخشید، وادیم سوبوتین، معاون مدیر سازمان رگولاتور ارتباطات روسیه (روس کومنادزور) گفت توییتر به درخواستهای روسیه پاسخ نداده و اگر به این رفتار ادامه دهد، ظرف مدت یک ماه در این کشور مسدود خواهد شد.

خبرگزاریهای روسی به نقل از وی نوشتند: اگر توییتر محتوای مجرمانه که شامل هرزنگاری بچه ها و مطالب مربوط به مواد مخدر و خودکشی بچه ها است را حذف کند، می تواند از فیلتر شدن اجتناب کند.

پلتفرم آمریکایی توییتر یکی از پنج پلتفرم رسانه اجتماعی است که به دلیل امتناع از حذف پستهای مربوط به تشویق بچه ها برای شرکت در اعتراضات ضددولتی ماه جاری هدف شکایت دولت روسیه نهاده شد.

ایسنا نوشت: بر اساس گزارش رویترز، وزارت خارجه روسیه شنبه هفته جاری آمریکا را متهم کرد با استفاده از فرصتهای فناوری اطلاعات، وارد رقابت غیرمنصفانه شده و پلتفرمهای رسانه اجتماعی را به رفتارهای تبعیض آمیز و خودسرانه در سانسور محتوا متهم کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45623

به "احتمال فیلتر توییتر در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال فیلتر توییتر در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید