ابتلای داوید سیلوا به کرونا در بدو ورود به سوسیه داد

به گزارش بلاگ پو، ستاره اسپانیایی پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی به کرونا مبتلا شده و آغاز اردوی پیش فصل تیم جدیدش را از دست داد.

ابتلای داوید سیلوا به کرونا در بدو ورود به سوسیه داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، تست کرونایی که امروز (دوشنبه) از داوید سیلوا در بدو ورودش به تمرینات تیم فوتبال رئال سوسیه داد گرفته شد، مثبت از آب درآمد و به این ترتیب او باید دو هفته قرنطینه گردد.

هافبک اسپانیایی سابق منچسترسیتی که در انتها فصل اخیر به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و به سوسیه داد پیوست، برای شرکت در تمرینات این تیم تست PCR داده بود و معین شد که او در فاصله آخرین بازی حضورش در ترکیب سیتی (مقابل لیون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) تا ورودش به سن سباستین به کرونا مبتلا شده است.

طبق اعلام نشریه آ اس، سیلوای 34 ساله باید ایام قرنطینه را در همان هتلی که از دو شب پیش در آن اقامت داشته سپری کند. به این ترتیب او دو هفته نخست تمرینات تیمش را از دست می دهد و این در حالیست که فصل جدید لالیگا از 13 سپتامبر (23 شهریور) شروع خواهد شد و سوسیه داد در هفته نخست میهمان وایادولید خواهد بود. طبق اعلام باشگاه سوسیه داد، سیلوا با وجود مثبت شدن تست کرونایش دارای هیچ یک از علائم ظاهری این بیماری نیست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33063

به "ابتلای داوید سیلوا به کرونا در بدو ورود به سوسیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای داوید سیلوا به کرونا در بدو ورود به سوسیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید