آموزش و پرورش آماده معرفی گسترده جاذبه های گردشگری اردبیل

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این مجموعه آماده معرفی گسترده جاذبه های گردشگری این استان برای دانش آموزان است.

آموزش و پرورش آماده معرفی گسترده جاذبه های گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل شنبه 3 آذر 97 در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل شرح داد: این مجموعه آماده عقد تفاهم نامه به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان است.

او اضافه کرد: در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به دانش آموزان طرح داناب با موفقیت و استقبال گسترده در حال اجرا است و ما می توانیم طرح مشابه را برای معرفی جاذبه ها عملیاتی کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید به ضرورت فرهنگ سازی صیانت از آثار تاریخی از سنین کودکی، اضافه کرد: هر اقدام فرهنگساز مورد حمایت است و آموزش و پرورش به دنبال تربیت نسلی آگاه و مسئول بوده و طرح های مشترک با سایر دستگاه ها نیز استقبال می شود.

ناصری با اشاره به رویکرد مثبت اداره کل میراث فرهنگی استان در تبلیغ و معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی شرح داد: برنامه های فرهنگ ساز باید توسعه یافته و دستگاه ها مشارکت داشته باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این نشست خواستار ترویج فرهنگ گردشگر پذیری در مدارس این استان شد و گفت: به منظور فرهنگ سازی جذب گردشگر در استان باید از سنین پایین و از مدارس آغاز کنیم.

او اضافه کرد: در این خصوص آموزش و پرورش می تواند در قالب تفاهم نامه با اداره کل یاریگر برنامه های ما بوده و نسبت به فرهنگ سازی و تربیت فکری دانش آموزان اقدام کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: علاوه بر این ما نیازمند فرهنگ سازی صیانت از آثار تاریخی استان هستیم و این مهم نیز با مشارکت آموزش و پرورش است.

فلاحی ادامه داد: معرفی آثار و جاذبه ها نیز باید از مدارس آغاز شود تا در ادامه بتوان شاهد تربیت نسلی آگاه و مسئول در مقابل میراث فرهنگی شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10883

به "آموزش و پرورش آماده معرفی گسترده جاذبه های گردشگری اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش آماده معرفی گسترده جاذبه های گردشگری اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید