آمار فوق العاده مهاجم استقلال؛ هر 66 دقیقه بازی یک گل

به گزارش بلاگ پو، مهاجم تیم استقلال در حالی 6 بار برای این تیم گل زده که تنها در 6 بازی برای این تیم به میدان رفته است.

آمار فوق العاده مهاجم استقلال؛ هر 66 دقیقه بازی یک گل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ارسلان مطهری که با 8 گل زده در کورس آقای گلی لیگ برتر قرار گرفته است، 3 بار هم در آسیا برای استقلال گلزنی نموده تا با 11 گل، بهترین گلزن این فصل فوتبال ایران باشد.

مطهری پیش از پیوستن به استقلال 5 بار با پیراهن ذوب آهن گلزنی نموده بود و بعد از اضافه شدن به استقلال نیز 3 گل در 2 بازی زد تا شمار گلهایش در لیگ به عدد 8 برسد.

مهاجم آبی پوشان در دیدارهای پلی آف آسیا هم دو بار به میدان رفت و 2 گل به ثمر رساند و پس از آن نیز در مرحله گروهی این مسابقات مقابل الاهلی گلزنی کرد تا شمار گلهای زده اش برای استقلال را به عدد 6 و مجموع گل های این فصلش را به عدد 11 برساند.

مطهری با مجموع 11 گل در لیگ برتر و آسیا، بهترین گلزن این فصل فوتبال ایران است و با میانگین یک گل به ازای هر 66 دقیقه بازی، آماری بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.

مطهری در 6 بازی اخیرش با پیراهن استقلال 2 بار دبل نموده که این هم آماری قابل توجه است و این در حالی است که گل کاملاً سالم او مقابل الاهلی با اشتباه داور مردود اعلام شد که اگر چنین نمی شد، نه تنها شمار گلهای مطهری به عدد 12 می رسید، بلکه او در 6 بازی 3 بار پیروز به دبل کردن شده بود.

آمار بازی ها و گل های زده مطهری با پیراهن استقلال

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20228

به "آمار فوق العاده مهاجم استقلال؛ هر 66 دقیقه بازی یک گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار فوق العاده مهاجم استقلال؛ هر 66 دقیقه بازی یک گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید