شروع ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید 98

به گزارش بلاگ پو، ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1398 شروع شد.

شروع ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید 98

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 منحصراً بصورت اینترنتی از امروز یکشنبه 19 خرداد آغاز شد و در روز یکشنبه 26 خرداد انتها می پذیرد.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می گردد، داوطلبان باید همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمایند.

علاقه مندان به تحصیل در دوره های کاردانی نظام جدید می بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، به عنوان داوطلب این دوره منحصراً در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و کدرایانه ای دیپلم خود متقاضی ادامه تحصیل شوند.

دفترچه راهنمای ثبت نام از امروز یکشنبه 19 خرداد 98 (همزمان با آغاز ثبت نام) در پایگاه اطلاع رسانی سازمان قرار گرفته است.

پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می گیرد، داوطلبان ضروری است به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ 275 هزار ریال (27 هزار و 500 تومان) به عنوان وجه ثبت نام شرکت در پذیرش دوره های مذکور، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

پذیرش در 9 رشته امتحانی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذایی به وسیله آزمون است.

آزمون رشته هایی که پذیرش در آنها با آزمون صورت می گیرد در روز آدینه 11 مرداد 98 برگزار می گردد.

پذیرش در 30 رشته امتحانی معدن، ناوبری، الکترونیک و مخابرات دریایی، مکانیک موتورهای دریایی، امور اداری، تربیت کودک، مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، هنرهای تجسمی - نقاشی، امور دامی، الکترونیک، امور زراعی و باغی، ساخت و فراوری، ماشین های کشاورزی، صنایع فلزی، موسیقی، صنایع چوب و مبلمان، هتلداری و گردشگری، چاپ، حمل و نقل، ساختمان، مکاترونیک، صنایع شیمیایی، پویانمایی، صنایع نساجی، فتوگرافیک، متالورژی، معماری داخلی، سرامیک و صنایع دستی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7828

به "شروع ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید