آخرین سکانس زندگی یک فیلمبردار حین عروسی

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از غرق شدن دو نفر در سد آیدوغموش شهرستان میانه اطلاع داد.

آخرین سکانس زندگی یک فیلمبردار حین عروسی

به گزارش خبرنگاران، وحید شادی نیا در تشریح این خبر اظهار کرد: عصر امروز، بیست و هفتم مرداد ماه، حوالی ساعت 17، به دنبال گزارش غرق شدن دو نفر در سد آیدوغموش، اورژانس و سایر نیروهای امدادی و غواصان عازم محل شدند.

وی اضافه نمود: به دلیل تاریک شدن هوا، ادامه کوشش ها برای پیدا کردن اجساد دو مرد 30ساله و37 ساله به فردا موکول شد. این دو نفر، حین فیلمبرداری از عروس و دامادی در سد آیدوغموش میانه به دلیل واژگونی قایق، غرق شدند.

شادی نیا در تشریح این خبر گفت: پیمان میرزایی و صابر سبزی، دو جوان 39 و 32 ساله، هنگام فیلمبرداری از عروس و دامادی که برای ثبت بهترین لحظات زندگیشان سوار بر قایق دیگری بودند، غرق شدند.

وی اضافه نمود: به گفته امدادگران، این دو جوان که یکی فیلم بردار بنابی و دیگری قایقران میانه ای بود، به قصد فیلم برداری، بدون جلیقه نجات وارد آب گردیده و به علت عمیق بودن منطقه ای که در آن از قایق خارج گردیده بودند، به داخل آب کشیده شدند.

وی اعلام کرد: امدادگران پس از ساعاتی جستجو برای یافتن غرق شدگان، به دلیل تاریکی شب ادامه عملیات را به صبح موکول کردند و قرار است اکیپی از غواصان تبریز و مراغه به جمع غواصان میانه پیوسته و جستجو را ادامه دهند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 728

به "آخرین سکانس زندگی یک فیلمبردار حین عروسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین سکانس زندگی یک فیلمبردار حین عروسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید